Missie

Minstens één keer in de twee jaar een innovatief financieel dienstverleningsconcept of een innovatie van een bestaande financiële dienst of product naar de markt (aanbieders en consumenten) voor vermogende particulieren brengen. Door tegelijkertijd, altijd en voortdurend zelf in de praktijk cliënten te bedienen en voor te lopen in de eigen deskundigheid ontstaat de ideale mix voor innovatie.

“Innovatie is meer dan alleen een technische verbetering. De gevolgen van het op een nieuwe wijze toepassen van een bestaand product of dienst kunnen even groot zijn als de gevolgen van de introductie van de dienst of het product zelf. Innovaties zijn anders zijn dan uitvindingen. Een ontdekking die nooit uit het laboratorium komt, blijft een uitvinding. Pas als een ontdekking in productie genomen wordt en waarde voor een onderneming toevoegt, zelfs als dat in de vorm van kostenbesparingen is, kan het een innovatie genoemd worden. In deze laatste omschrijving kan innovatie niet los gezien worden van marketing; zonder succesvolle vermarkting – commercialisatie – bestaat er geen innovatie. (Bron: Wikipedia.nl.)”.

Add value to financial services by innovation!